Logo

Індустріальна районна у місті Дніпро рада

Новини

Набув чинності новий порядок перевірок використання страхових коштів

10 жовтня 2020 року набув чинності Порядок перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання. Про це на селекторній нараді за участі профільних фахівців виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів повідомила начальниця управління по роботі зі страхувальниками виконавчої дирекції ФССУ Наталія Зеленська.

Порядок було погоджено Державною регуляторною службою України та затверджено постановою правління Фонду соціального страхування України від 02.10.2020 № 23.

За словами Наталії Зеленської, прийнятий документ передбачає чітку і зрозумілу процедуру та затверджує стратегію превентивних, ризик-орієнтованих підходів замість карально-стресових перевірок. Нормативний акт дозволить зменшити кількість безрезультативних та малоефективних документальних перевірок і витрати коштів Фонду на їх проведення, а також мінімізує навантаження на страхувальників із одночасним збільшенням ефективності захисту інтересів застрахованих осіб.

Зокрема, порядком визначено осучаснений перелік можливих підстав для проведення планових і позапланових перевірок, які дозволяють оцінити доцільність їх проведення та зменшити загальну кількість.

Також порядком запроваджено уніфіковану форму акта перевірки страхувальника, що підтверджує факт проведення документальної перевірки, відображає її результати та є носієм доказової інформації про виявлені порушення у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Ознайомитись із Порядком перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/971204

Звертаємо увагу, у зв’язку із затвердженням зазначеного порядку відповідно до рішення правління Фонду визнано такою, що втратила чинність, Інструкцію про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.12.2010 № 29 (зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 25.03.2011 за № 393/19131).

Читати далі

На сьогодні вирішення питання зайнятості населення неможливе без налагодження взаємовигідних партнерських відносин між службою зайнятості та роботодавцями. Саме роботодавець створює нові робочі місця, наповнює державну скарбницю,  допомагає державі  забезпечувати соціальні гарантії для  населення шляхом сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне  страхування.

Зростання мінімальної заробітної плати, а відтак і суми єдиного внеску, який має сплачувати роботодавець за найманого працівника, підвищує зацікавленість у користуванні компенсаційними механізмами, які пропонує держава для сумлінних роботодавців.

Законом України «Про зайнятість населення» передбачена щомісячна компенсація фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування при працевлаштуванні з числа зареєстрованих безробітних на нові робочі місця строком не менше, ніж на два роки, за направленням центру зайнятості.

Таким чином, щомісячне відшкодування роботодавцям нарахованого та сплаченого ними єдиного внеску за працевлаштованих за направленням служби зайнятості безробітних є одним із напрямків  стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць

Компенсація єдиного внеску надається роботодавцю, який працевлаштовує на нове робоче місце громадян квотної категорії, зокрема це молодь, яка вперше приймається на роботу, один з батьків або особа, яка їх замінює, та має на утриманні дитину (дітей) віком до 6 років, учасники бойових дій, зазначені у пунктах 19-21 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту та інші вразливі категорії громадян.

Мають право на компенсацію єдиного внеску суб’єкти малого підприємництва, які працевлаштовують безробітних, направлених центром зайнятості, на нові робочі місця у пріоритетних видах економічної діяльності.

У відповідності до статті 26 та частини другої статті 27 Закону України «Про зайнятість населення» постановою КМУ від 15.04.2013 року № 347 затверджений «Порядок компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Дія Порядку не поширюється на бюджетні та неприбуткові установи.

Компенсація виплачується щомісячно протягом одного року з дня працевлаштування особи за рахунок коштів, передбачених у бюджеті Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

При цьому право на компенсацію мають роботодавці, у яких відсутня заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та яких не визнано банкрутом або стосовно них не порушено справу про банкрутство.

Розмір компенсації визначається на підставі даних Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про суму єдиного внеску, сплаченого роботодавцем за працівника.

Хочеться відзначити, що ця послуга корисна не лише роботодавцям, а й шукачам роботи. Це, в першу чергу, офіційна зайнятість, а значить і офіційна заробітна плата в розмірі не менше мінімальної, страховий стаж та соціальні гарантії.

За більш детальною інформацією щодо порядку надання компенсації єдиного внеску звертайтесь до відділу взаємодії з роботодавцями Дніпровського міського центру зайнятості за адресою вул. Авіаційна, 41. Телефон для довідок: (067)755 50 64, (056) 734 94 59.

Читати далі

Фонд оплатив час перебування на самоізоляції від COVID-19 для 20 тисяч українців

Станом на кінець вересня 20 тисяч застрахованих осіб, з яких 5 тисяч медиків знаходились на самоізоляції під медичним наглядом – Фонд соціального страхування України компенсував для них втрачений за цей час заробіток з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції. З початку пандемії Фонд направив на такі допомоги 24,9 мільйона гривень.

За останній місяць кількість осіб, які перебували на оплачуваних за рахунок коштів Фонду лікарняних через ізоляцію від COVID-19, зросла майже вдвічі. Стрімке збільшення чисельності застрахованих осіб, які мають покази до самоізоляції, пов’язано, зокрема, із загальним зростанням випадків захворювання на коронавірусну хворобу в Україні.

Пройти оплачувану самоізоляцію працюючі українці можуть в разі безпосереднього контакту з хворим на COVID-19. Сума виплат від Фонду складе 50% середнього доходу незалежного від тривалості страхового стажу та 100% – для медичних працівників. ФССУ здійснює фінансування, починаючи з шостого дня ізоляції, перші п’ять днів оплачуються роботодавцем.

Зазначимо, допомога по тимчасовій непрацездатності через ізоляцію від коронавірусної хвороби фінансується ФССУ на підставі лікарняного листка, виданого із зазначенням відповідної причини непрацездатності  за кодом 11. Нагадаємо, що на період карантину відкрити листок непрацездатності можливо у дистанційному режимі – для цього працівник має телефоном звернутись до свого сімейного лікаря.

Бережіть себе і оточуючих – тримайте дистанцію, дотримуйтесь санітарно-гігієнічних норм та відповідально ставтесь до обмежень на час карантину!

 

60% отримувачів щомісячних страхових виплат від Фонду досягли пенсійного віку

Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» для усіх потерпілих та застрахованих осіб, у тому числі похилого віку, створено рівні умови для отримання медичної та соціальної допомоги за кошти Фонду соціального страхування України.

У разі настання страхового випадку у осіб похилого віку, які продовжують свою трудову діяльність, на них розповсюджуються всі права та гарантії щодо надання матеріального забезпечення від ФССУ, вікові обмеження при призначенні допомог і виплат від Фонду відсутні.

На сьогодні близько 129 тис. осіб, або понад 60% від загальної кількості отримувачів страхових виплат від Фонду є особами, які досягли пенсійного віку. З цієї кількості 123,3 тис. осіб – це потерпілі, які досягли пенсійного віку, та 5,5 тис. – утриманці пенсійного віку, які мають право на щомісячні страхові виплати в разі смерті потерпілого. Середній розмір щомісячних страхових виплат за 8 місяців 2020 року для них склав 3 783,8 гривні.

Також Фонд забезпечує потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, у тому числі осіб з інвалідністю та похилого віку, майже 20 видами медичної та соціальної допомоги, зокрема – лікуванням та медичною реабілітацією, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, санаторно-курортним лікуванням, протезуванням та протезно-ортопедичними виробами, у тому числі очним та зубопротезуванням, слуховими апаратами, інвалідними візками, додатковим харчуванням, спеціальним медичним та постійним стороннім доглядом, побутовим обслуговуванням тощо, якщо потребу в допомозі визначено висновками медико-соціальної експертної комісії та індивідуальною програмою реабілітації особи з інвалідністю (у разі її складення).     Крім того, Фонд забезпечує лікуванням в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів після перенесених захворювань і травм застрахованих осіб.

Разом з тим, звертаємо увагу, що з 18 квітня 2020 року ФССУ на вимогу закону призупинив фінансування зазначених вище медико-соціальних допомог, окрім оплати лікування в закладах охорони здоров’я та протезування, для всіх категорій отримувачів, зокрема, осіб похилого віку.

Зазначені вище обмеження у фінансуванні накладені пунктом 2 частини п’ятої прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 13.04.2020 № 553-IX та діють на період карантину.

Таким чином неможливість здійснення Фондом поточних видатків на забезпечення потерпілих та застрахованих осіб, у тому числі осіб похилого віку, соціальними послугами створило в умовах карантинних заходів значну додаткову соціальну напругу внаслідок позбавлення гарантованого їм законодавством соціального захисту.

З метою врегулювання на законодавчому рівні питання відновлення здійснення поточних видатків на страхові виплати, у тому числі й страхові витрати на медичну та соціальну допомогу, виконавча дирекція ФССУ підтримала відповідні проекти законів, спрямовані на усунення встановлених обмежень.

Крім того, учора, 30 вересня Комітет ВРУ з питань бюджету підтримав пропозиції виконавчої дирекції Фонду щодо усунення накладених Законом України № 553 обмежень та відновлення фінансування медичних і соціальних послуг за кошти ФССУ.

Читати далі

Як наразі здійснюється обслуговування клієнтів служби зайнятості?

Інформує Дніпровський міський центр зайнятості

 

На період карантину прийом громадян у центрах зайнятості відбувається з певними обмеженнями з урахуванням вимог, викладених у постанові Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами), а саме:

— відвідувачі мають перебувати у приміщенні центру зайнятості в одягнених засобах індивідуального захисту, зокрема, респіраторах або захисних масках, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

— під час перебування у приміщенні центру зайнятості відвідувачі мають дотримуватися соціальної дистанції не менше 1,5 метра;

— працівники центру зайнятості можуть обмежувати чисельність осіб, які одночасно перебувають у приміщенні центру зайнятості.

 

Всі консультації, пов’язані з отриманням соціальних послуг та матеріального забезпечення, можуть надаватися як безпосередньо у приміщеннях центрів зайнятості при особистому відвідуванні особи, так і засобами дистанційної комунікації (телефоном, електронною поштою, месенджерами тощо).

 

Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такі способи:

— особисто, під час відвідування центру зайнятості;

— через портал державних послуг «Дія», за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

 

На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 №244, якою внесено зміни до «Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу», затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792).

 

Нагадуємо, що основний обов’язок зареєстрованого безробітного – здійснювати активні дії щодо пошуку роботи та власного працевлаштування!

 

Пам’ятайте, що основна функція державної служби зайнятості – сприяння у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних та осіб, які шукають роботу!

 

 

Отримуйте консультації щодо актуальних вакансій, допомогу у складанні резюме. Фахівці центрів зайнятості шукають для безробітних підходящі вакансії, пропонують підібрану роботу та проводять попередні узгодження з роботодавцями.

 

Права та обов’язки зареєстрованих безробітних — https://is.gd/13jqJI

Правила взаємодії безробітних із центром зайнятості в період карантину — https://is.gd/MJSkRO

Читати далі

У випадку самостійного виправлення помилки фінансові санкції за порушення порядку використання страхових коштів до страхувальника не застосовуються

Роботодавець відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування несе відповідальність за порушення порядку використання коштів Фонду, несвоєчасне або неповне їх повернення.

У разі порушення порядку використання страхових коштів роботодавці відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.

За несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів на страхувальників та інших отримувачів коштів Фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів.

Одночасно на суми несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів і штрафних санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.

У разі виявлення страхувальником помилок при нарахуванні виплат за минулі періоди надлишково нараховані та виплачені кошти повертаються страхувальником до робочого органу Фонду та одночасно надсилається обґрунтоване письмове пояснення щодо причин повернення страхових коштів.

У випадку самостійного виявлення страхувальником помилки при нарахуванні допомоги по тимчасовій непрацездатності за минулий період та повернення у повному обсязі до Фонду надлишково нарахованих та виплачених коштів до початку перевірки страхувальника, за наявності відповідної бухгалтерської довідки та обґрунтованого письмового пояснення щодо причин повернення страхових коштів, фінансові санкції за порушення порядку використання страхових коштів до страхувальника не застосовуються.

Читати далі

Відділ рекрутингу Дніпровського МЦЗ результативно відновлює групові заходи.

Поступово в умовах послаблення карантину підприємства установи🏭 і організації м. Дніпро повертаються до звичайного режиму роботи. Фахівці відділу рекрутингу Дніпровського міського центру зайнятості також відновили проведення offline заходів🙋, звичайно ж із дотриманням санітарних та протиепідемічних норм.

Так, з 10 серпня 2020 року відділом рекрутингу  було проведено 20 заходів, серед яких: міні-ярмарки вакансій, презентації роботодавців, інформаційні семінари, участь у яких приймали торгові мережі, військові частини, комунальні підприємства. Загалом, з початку проведення, заходи відвідали 214 осіб, що перебувають на обліку в центрі зайнятості.

Під час міні-ярмарок вакансій представники підприємства надають вичерпну інформацію шукачам роботи про умови та графік роботи, вимоги до кандидатів, можливості пройти навчання безпосередньо на робочому місці, рівень заробітної плати, соціальний пакет. Особливостями заходів є і те, що роботодавці детально зупиняються на кожній існуючій вакансії, відповідають на всі запитання безробітних, та мають змогу особисто поспілкуватися з усіма зацікавленими претендентами на вакансію.

Окрім того, під час консультаційних семінарів , фахівці відділу рекрутингу надають шукачам роботи детальну інформацію щодо:

☑️ ситуації на ринку праці у м. Дніпро

✔️ особливостей обслуговування та надання рекрутингових послуг в службі зайнятості
✔️ інтернет-ресурсів, на яких можна переглянути актуальні вакансії ;

✔️ алгоритму пошуку роботи з моменту звернення до фахівців відділу рекрутингу
✔️  можливостей та переваг онлайн навчання 👩‍💻 на освітніх платформах: «Дія. Цифрова освіта», «Coursera», «Lingva skills», «Prometeus».

Зверніть увагу‼ Співпрацювати з відділом рекрутингу можливо і в режимі онлайн.

Телефон: (056)734-94-58, 0677555064

Електронна пошта: recrut.dmcz@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/mcz.dnipro/

Актуальну інформацію, щодо працевлаштування завжди можна знайти на сторінках соціальних мереж:

  • Facebook «Вакансії Дніпропетровського регіону»
  • Instagram «robota_vakansii_dnipro_region
  • Державна служба зайнятості https://www.dcz.gov.ua/
Читати далі
Відео "Діяльність Індустріальної районної у місті Дніпрі ради"

Фестиваль «Велодень Дніпро 2018»

Читати далі

Районний захід «День пам’яті та надії»

Читати далі

День довкілля в районі

Читати далі

Фестиваль «Ким бути?»

Читати далі

Майстер-класи для дітей

Читати далі

Голос району

Читати далі